2014年8月13日星期三

中山美食遊


kawaii
2014年8月10日, 天氣好曬未上旅遊車撐著傘也一身汗, 9:15分鐘上車出發啦 ! 車上隨影, 選這張我認為最好最得的貼出來, 車行中所拍沒意料會這樣左右分明.

 

午餐在這間太王海鮮大酒樓, 沒相片呀 ! 開餐時團長話意大利已禁止向食物拍照喎, 搞到我不好意思舉高手機 . 


飯後...去了探孫生同孫太太, 我教男友擺POST要檔在孫太前面. 這樣不就可以同孫生合照.

  去了參觀收音機博物館 (團長話他以前家道未中落時, 就是住這些舊樓). 




朋友
受不住雙皮奶誘惑,自費吃了一碗飯後甜品. 


行程中第二餐,軟飲品配輕食糕點, 一邊欣賞窗外風光,一邊淺談又過了一小時. 

係咪好靚呢 ! 我隨影是是旦旦啦 ! 哈哈 ! 


眨眨眼,槽豬團第三餐在酒店三樓360度,豪嘆三個鐘.靜靜話你知,前前後後吃了好幾隻薯仔.笑 ! 


第四餐...自助早餐都好多食物選擇,豬骨粥想多吃一碗,可惜早早沽清.


第五餐, 百寶鴨,冬瓜盅,中山脆鯇,蘇炸鯪魚球,鴨骨糯米飯.....唔記得咁多啦 !   


嘩 ! 飽未呀 ! 哈哈...第六餐坐低任食水果宴.佩服佩服來到這刻他倆還可以狼吞虎嚥. 勁呀 ~~~~ 10個重可以吃三碟火龍果,兩碟芒果,兩碟龍眼,兩碟奶蕉,兩碟地石榴, 二碟酸酸地鳳梨.


呃人 !任摘任食水果,找均整遍粟米田... ^^才找到這唯一珍貴的BB生果粟米.  ^^

^^

講明美食之旅, 無食物相又怎貼題呢 ? 這張專登為你而做...去過好玩, 正的話返來話我知. 

6 則留言:

  1. 咁多美食,重左幾多磅先?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀 ! 我忍住淺嚐....! 返來食兩日麥包啦 !

      刪除
  2. 回覆
    1. EE ...........係呀 ! 重有好多只貼了部份. 純玩美食團來的. 不用去購物...


      刪除
  3. 美食之旅,真的好多餐。
    雙皮奶,我都會自費吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好飽...我唔想吃太多架, 不過一班朋友一齊, 就一齊吃...又幾好味 ! 人仔12元一碗.

      刪除