2014年8月26日星期二

憂鬱症


情緒是很差, 成日都糊思亂想. 原來, 舊年開始已埋藏屈結一直都仍在.

耐不耐就會發作.

o鞋.....唉 ! 他還讚我情緒智商高A, 係我死忍難忍, 就發作...我也怕一發不可收拾.


越要努力叫自已快樂, 好落力忘記不快, 我用美食痺醉自已, 攬住他當止痛藥.

今天, 還好有妳, 同好友的她談一陣就給了我短暫歡愉, 撫平了我間歇憂鬱症.

我真的要好好想一個治標治本方法, 趕走哀慟, 送走怒氣, 收好怒不可遏自已.

好啦 ! 找日要妳陪陪我, 幫我, 開解我共聚談耐點.

雪 - 2014.08.27


4 則留言:

  1. 對呀!找個肯聽妳發嚕騷的朋友,可讓妳抒發情緒!
    跑步、游水是有益身心運動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 要找個信得過好朋友才可對好發嚕騷, 分享秘密.

      刪除
  2. 散下步,做d輕量運動,都有助排解抑鬱gar

    回覆刪除
  3. SMALL U .....我都想快樂, 排解抑鬱...也許是身邊太多負面人. 我被某些人影響了情緒.

    回覆刪除