2014年8月5日星期二

續美食 ~ 一天




昨晚煮完餐四餸飯, 有點喘不過氣, 送走他朋友時我鬆一口大氣呀 !

雖然, 我喜歡做菜但只喜歡每次做一個.  昨天, 好熱好辛苦油煙好重...真的是一頭煙呀 ! 

想到結婚後要晚晚煮飯...........我唔嫁住啦 ! 都是單身多幸福.

他不懂做飯, 十指尖尖, 老說著看看我隻手多漂亮. 估不到呢...這男生有雙很靚溜光滑手掌.


現實, 我塗好多手部護膚品, 才準備好給他拖初初拍拖那時候.

昨晚......我又點都要罸他洗碗.

之後, 坐在梳化上牽著他隻手, 一邊看片一邊幫他塗手霜初手仔.

.............

.............

.............

vvvv.......光仔話妒忌他有個懂做飯女友喎.  重問我幾時可以再來吃飯飲酒.......

嘻 ! 嘻 !  點算.....

ok  ! ok ! 在不遠的未來, 再煮多幾餐你吃啦 !

雪 - 2014.08.04







沒有留言:

發佈留言