2014年8月20日星期三

頭痛因你而起




唔准你再飲醉酒, 唔准你眼紅紅 , 唔想見到你欲哭無淚........個衰樣我好擔憂你呀......

是你影嚮了的我情緒, 是你自已攞來的 ! 耐不耐就轉女友, 你沒專情去愛一個人. 你個底劃花晒, 點會有女生肯付出真感情呀 ......

見一個好又貪新鮮, 轉頭又話拍散拖先, 最後又不是傷到自已. 

勸你要先放下多年舊情, 不要再戴住個面罩, 真誠去感動她. 也許, 你終會找到最想要愛情.  也許, 她才會愛上真正原本你. 

我明明好開郎, 天天吃喝玩訓,  明明已將自已苦腦拋棄, 你一來我就因你要頭痛. 

朋友, 我想見到你幸福也想作你支持, 只是我怕應對, 回答中出了問題, 我怕我說的話你會不喜歡聽....... 

雪 -2014.08.20


 

沒有留言:

發佈留言