2014年8月20日星期三

醒 1 cup coffee 落肚未可將三魂換醒


早餐時打蓋睡,  醒 1 cup coffee 落肚未可將三魂換醒, 無辦法啦 ! 唯一可以叫醒懶雪就是偷偷上 facebook 遊一遊, 同朋友傾兩句看看別人笑話. 偷笑......

係眼訓...是昨晚又失眠嗎 ! 

事實, 我平常也很勤力. 沒有停覆貓貓, 沒停過的按著那個 keyboard...追趕著那限時要完成報表.  連想發發白日夢, 想呆呆地想他也沒時間.

話說那男人的問題, 咁鬼煩氣.  正常點都唔答佢啦 ! 係我怕得罪他, 怕他嬲才是是旦旦交個擦鞋答案出來. 

他說, 「別人怕。」

我都怕了你啦 ! 只是唔俾你知. 

朋友可遇不可求, 有時我真的沒太多時間花, 寫文字給現實人好傷腦筋又怕他讀完會誤解我意思, 又怕他問長問短. 又怕他要好似教授一樣大篇道理.

寫文字給自已看多好呢 ! 在這我愛寫什麼瘋言瘋語也可, 多麼自由自在. 

在這, 我文字有你們去分享, 我已經好滿足 ! 

雪 - 2014.08.20




 

沒有留言:

發佈留言