2017年1月18日星期三

年近歲晚, 晚飯應酬特別多



年近歲晚, 晚飯應酬特別多, 一餐飯就要沒停地舉杯乾完又完.  今日又吃兩餐啦 !  我好忍口兼夾真的不想吃...巧肥膩呀 !

我想吃自已煮飯, 清清地, 淡淡地咪幾好.

上星期晚宴時圍枱隔離個男生話這翅唔夠爽口彈牙喎 ! 個湯底又煋煋地.

問我係唔係......

笑 ! 大口氣呀 ! 識慣好的極品靚翅的他莫非......? 咁大碗翅重有挑剔 ?

我唔放相啦.....費是俾公司同事點相, 認得我就多麻煩事啦 !

其實, 以前有朋友教我怎樣擇, 發同煲魚翅.  她重整得幾好吃.....

想想, 一碗翅是淋滑好定爽口彈牙好 ? 我真係不知道.....但我自已就喜歡淋滑.

喜歡上湯金華火腿炖制的.

你幾時吃年晚飯呀 ! 要早點約...撞期就唔好啦 ! 好忙有個人... ! 邊個人呀 ?

你忙嗎 !?


雪- 2016.01.17

沒有留言:

發佈留言