2017年1月2日星期一

做個貪錢女人



數數手指都幾年了...

唔知 ! 唔知個腦可支持得幾耐, 個 MON 又要換.  希望唔好咁快變垃圾啦 !

我無錢啦 ! 股票又舊年在秋官效應時...綁到實一實.

其實, 現時香港生活指數真係好高, 一份人工又交租, 又吃飯, 所餘無幾. 想想一個人做緊兩份工幾辛苦呢 ! 

我係度想...

唉 ! 我下半生會怎樣才可以改變, 這困境 !? 唔上班都輪唔到公屋...

朋友話而家先開始排, 要排到十零廿年.

新一年, 有無財神爺指引好路數, 教教我啦 ! 求求你 ! 幫幫我, 好唔好 !?

等候天邊某人回覆.

做個貪錢女人...但不做壞事架 , 殺人放火, 出賣靈魂, 她唔做架....咔咔咔 !





雪 - 2016.01.02




沒有留言:

發佈留言