2017年1月18日星期三

在網上作出好寫實投訴


過完年得閑點我就會取消樂施會的捐款, 擇過另外一間慈善機構去行我的小小善舉.

事緣, 早前買了兩隻羊換一張新年卡.
錢就捐了, 入數紙文件又傳了, 又話兩, 三日就有張卡寄回給我.  我想用張卡來將好運轉送給好友架嗎 ! 這次買兩隻羊不是有計劃做善事係專登想要張卡.......

之後, 再將 入數紙再傳多一次啦 ! 又等了兩個星期....終於, 想算架啦 ! 但無理由寄失 ?

我就打個電話去問問, 點解沒寄給我.
按著信上電話號碼, 接通後問問個女接線生, 她話查一查個電腦. 然後, 又話同我對地址...無錯喎, 聖誕卡已註明寄出了 !

我說 :「 沒收到 !? 我選的是新年那款, 不是聖誕卡 .  」

她回覆 :  「 好的!? 會安排補回一張卡給你 .  」

好啦 !  又滿心期待日日看實個信箱, 等到而家也未收到張新年卡.

唉 ! 新年都過了十幾日.......

我真的懷疑連一張卡也沒能夠交到我手上, 又怎麼能讓我相信他們能將善款交到所需要的人手上.  既然, 可以有這麼多巧合讓我收不到新年卡......這也不能怪我萌起轉換到別家慈善機構念頭...

由付錢, 去銀行排隊入錢, 傳真又傳真, 又用電話追, 又日日去開信箱, 失望了N 次, 個信箱日日都得個桔, 除了錢...花精神同時間去做這一件事.

有時, 我懶半個月都唔行去個信箱度一次......為了張卡, 為了想收卡人開心搞到自已而家嬲啦.

最終, 就好似被人騙了似的.

其實, 捐款給無國界醫生又得, 或者捐給保良局, 東華三院都係一個不錯好選擇.

我第一次在網上作出好寫實投訴. 

雪 - 2016.01.17







沒有留言:

發佈留言