2017年1月27日星期五

雞雞年行好運






佢話做咩這麼早去行花市, 襯襯熱鬧應在年三十晚, 迫我要再陪他去買冰糖糊爐 !

笑 , 我都唔食這些食物, 年宵魚蛋及小吃好污衊...咪搞.   

無咩好睇...我拍了片, 俾條片你看, 看完當去了, 好嗎 !?

笑 ! 私底下 whatapps 給他了.  條片不好看影到達哥就話姐.  所以沒放上 facebook...是我很少拍片未懂怎拍得好看.

佢話唔信有書送, 之後又話.......

唔係說以下這些 ! 這些要錢買架, 重排晒大隊.....作者是林日曦.   他竟然問他是誰... 是情深說話未曾講 ~ 黎明的咖啡呀 ! 蠢豬...



今晚, 收二點半就早點回家睡啦 ! 涯了這麼多天也不愛惜自已身體.

初一我有節目約了朋友去睇早場, 睇套賀歲片......你瞓醒先找我啦 !

預祝你, 你們, 大家雞雞年行好運, 生雞勃勃, 雞星高照, 金雞報喜, 有雞有謀.....雞雞雞全部都是雞 !



沒有留言:

發佈留言