2017年1月7日星期六

習慣孤單



生日快樂.  其實我唔肯定她是七號定九號生日 !?

上年就九號祝她生日快樂.   其實, 我記得是七號架.....

今早醒來傳個短訊給她, 「祝你生日快樂 "先"」 整多個 「"先"」 字就無錯啦 ~

今日才約她吃 lunch , 邊得閑招呼我呢 !? 又唔早點約她......

唯有...寫低個 schedule 給她, 問她那一天有空就約我啦 !

生日俾佢大晒一天.

我今日唯有孤孤單單地過啦 !  孤單快要變成習慣..........

有時候, 可以在家靜靜地渡過平靜一天也不錯.......

有時候, 在險惡或困境中我們也要早早學習怎樣去孤單面對, 朋友幫忙只會勘他於險境. 一個人受苦已經足夠, 又何必拖累好朋友.

有時候, 有一些秘密總想找朋友分享, 但又怕朋友難以守口如瓶. 這個有口難言處境點好意思拖人下苦海, 漏了口風傷了感情, 漏了口風壞了大事...又何必呢 !

一個人孤孤單單又不用就你吃肥淋淋, 不用勉強自已吃噴火食物. 又可以擇自已鐘意電影.

孤單有好多, 好多的好處的.

其實, 孤單也不錯...............



沒有留言:

發佈留言