2017年1月9日星期一

是她...不是我



也不知從那時候開始就喜歡吃汕頭老鵝...手手腳腳, 片皮鵝胸, 凍蟹, 九肚魚, 水晶包...反沙芋.
最近去了趟潮江春又帶我回到那年每每外出吃飯都想擇潮菜. 

呀 ! 新年...要宴請某老人家, 知他都喜歡潮菜.  順道叫他幫幫我指點迷津, 批批流年八字. 

笑 !  又去睇全相.  唔啦 ! 請人吃餐飯聚聚舊, 閒談幾句還可以.  大批好煩架 !睇得多唔準, 一個說咁咁咁, 另一個又說這這.  那你該信誰.....

以前, 年輕時候某某就話我易呃又易騙.  那時我幾乎想折他招牌. 而家再看看又真的幾易呃咪俾他呃了我的真感情, 流了這麼多無謂眼淚.......

又有一個她, 她說我自細沒有爸爸.  我又幾乎想不再聽她說下去......
但, 當她再說第二及第三件事, 已經在說我未來. 

我現在的過去.  她說中了.......

話左不可以講就不可以講.......

找日, 等我心情靚返就寫寫(她 ) 怎樣被(他) 騙財往事.

註明先是她...不是我.

雪 ~ 2016.01.09



 

沒有留言:

發佈留言