2017年1月26日星期四

提早逛逛年宵



被佢追了幾日啦 ! 終於, 有空檔了就約他在銅鑼晚飯兼逛逛年宵.

好幾年無行, 次次都是賣好多布公仔最多檔. 年花又唔洗買...

有檔賣公仔蝦我地似情侶, 橫睇掂睇那隻毛公仔都是淘寶貨式, 就然叫價百多元. 

他問  : 「點解可以檔檔都賣冒牌貨 ? 無人拉人冚檔... ?  」

我笑  :  「唔通大半場都要冚晒檔...咩 ! 」 之後,  笑 ,  買了隻咪走雞 15 蚊.


剛巧見到黃某幫讀者簽名, 我都心思思想買他本書加個簽名應該幾著數架 ! 不過, 身邊有人又拉我去另一檔看. 


俾人民力量個叔叔....夾硬質了本「嬴」給我, 我望一望姐...

係咁話, 唔洗錢...攞啦 ! 真係俾你的.  搞到我也不好意思, 唔禁唔接住了 ! 

本贏成 280多 頁, 賣 HK68元...又要花時間看完它.  年宵市場變了各政黨宣傳必爭宣傳, 籌款之地.

報告完畢.

聽日請不要 MORNING CALL 我去吃早餐, 我要同毛公仔大洗又要執屋又要準備晚飯......

下次, 我得閑點會約你架啦 !

寫完這頁...已 23:01, 重有二天就雞年.  時間真係過得很快...又老一年啦 !

希望, 新一年自已同家人和你們, 事事順利, 財星高照, 身體健康, 如意吉祥 , 平平安安!

雪 - 2016.01.25


沒有留言:

發佈留言