2017年1月20日星期五

唔淮纏實他



他說過了十二點就要開手機, 乖乖瞓覺唔淮纏實他.  唔淮成日打電話給他又無野講.

打錯應該是.... 他說過了十二點就要關手機, 乖乖瞓覺唔淮纏實他.


無無謂, 問出了花紅, 問他想買什麼 !?

一) 手錶
二) 牛皮帶
三) 石磨藍牛仔
四) 皮蛇一雙
五) 背包

我呢 !? 送什麼給我呀 !?

有事忙緊, 明天晏點找你......

明天, 明天又明天.  次次都話明天.  日間到我忙嗎 !? 在公司那方便同他玩姐....

今晚 !? 點呢?  好唔好找他.  唔找他我會悶架.....

聽日又不用上班.  千萬唔好找我......

有好多人明天要開工, 唔煩我呀 ! 阻住我放假要 happy.

我好悶......寫的幾無無聊聊就知我悶緊啦 !

雪 - 2017.01.20

沒有留言:

發佈留言