2017年1月13日星期五

屋企無咸柑桔存貨呀


屋企無咸柑桔存貨呀 ! 早幾年飲完某某俾落的咸柑桔.  之後肚痾了好幾日, 馬上拋晒落垃圾房啦 !

之後, 也沒有人再俾過我了 ! 公司阿姐攞了些千年黑黑實實回來益我們.  不過, 實在太嚇人樣子我驚肚痾...多謝 ! 你提我, 但我無咸柑桔在雪櫃.

我吃了網友推薦的食物, 好返好多啦 ! 不用掛住我口生飛滋痛痛的事.  重講到嘢......

我沒有話題才說說上學事.  這科網完成了不用再做功課.....

幾時收爐....... 上次咪已跟你說好了 ! 又忘記了......

你好煩......成日問. 找塊白板找枝黑筆寫低佢.

笑........

笑........

笑.........

雪 - 2016.01.12






沒有留言:

發佈留言