2017年1月28日星期六

初一就俾他笑




初一就俾他笑, 話我口不對心.  成晚在捧著蘋果手機玩 whatsapp 有街又不上有節目又拒絕.

咁...事實是有些心癮.  事實玩 whatsapp同玩 facebook 也是自已一人在家玩. 這點, 我沒謊言.
那我可以同不認識我卻又深交多年網友談一些不能說秘蜜; 有時有些說話真的不可讓真實朋友去了解...我最怕有人讀懂自已黑暗內裡一面世界.  

近日, 有現實中朋友好似尋訪到這兒, 所以往後網誌都會選擇式發放, 只給資歷久遠網友取閱免他們睇了又冷嘲熱瘋...

初一就說閉門匙是否有點掃慶呢 !?

唔係同你說...又怎需擔心呢 !? 呵呵....


誰叫他笑我在先,  有時說笑話會好快忘記.
你幾時將自己秘蜜回饋給我......幾時出手追她回來 !? 點樣追法...我要知你的戀事 !

唔講啦 ! 巧長氣......

等你講啦 !

初一先祝你心想事成, 早日抱得美人歸.

也祝大家心想事成, 年年有餘.....一家人平安大吉.

雪 - 2017.01.28

沒有留言:

發佈留言