2017年1月3日星期二

新一年幾時爆煲



投資買賣股票是有風險, 唔怪得人.  自已都有責任. 

我都知自已事, 買親股票輸多嬴少少. 唉 ! 都怪自已一時貪念, 進入了這個大賭枱. 

香港是一個很好投資地方, 這是對大陸人來說吧 ! 

所以, 他們都擁到來香港...真的是有得執ooooo  ??

點解 !? 會這樣兩極化 !? 我真想不通當中玄機在那裡...

早幾日去了看樓, 無錢買都看看先 ! 做個有準備的人.  見有個 二百尺單位, 諗住或者遲點會買到.......

痴線啦 ! 450幾尺新樓在橫街窄巷, 對面重是回收垃圾友廢品 ~ 環保店舖.  它要兩萬大元一尺.  二百尺單位沽清無貨了.

奉勸各位人姐, 勿點樓宇投資, 這次唔洗問高人都知隨時爆大泡沫. 真的 ! 想快點爆......

人民幣又跌, 樓市又無份, 股市就天命所歸...

阿高人都話唔老花鏡唔識睇囉, 唔肯俾意見給我...

今晚都是無什麼好同你說.  所以, 我咪勤力點去買六合彩囉.

雪 (大頭 B) 

2016.01.03





1 則留言:

  1. 齊齊Happy New Year 2Ѽ17繼續向快樂前進
    好友♦・゚☁晚安呢🌛💤週三╠╣aΡpy
    我以開始忙大掃除嚟🌲🏠月尾就過農力新年
    還可以偷懶唔煮飯呀🎊大掃除完之後辦年貨

    回覆刪除