2017年7月13日星期四

我要分錢



恭喜! 恭喜喎...

有幾多錢收呀 !?  我要分錢 , 除了分錢重要請我去富貴飯堂吃晚飯.就由你這個肥仔做東啦 !


請多幾個朋友出來,介紹他/她們給你認識. 好等你知多點我們圈子的平常話題.

發財變散財,  你成日都說有時快樂要用錢買. 

有我講他沒答我, 一味借了聾耳陳隻耳, 好答我分幾多錢給我 ?

好啦 ! 同你勾勾手指到時點些平價粗菜, 唔捨得食你隻車. 

無耐,他寫了張龍飛鳳舞欠單給我. 

欠單........獎金洗晒 ? 

咪扮野呀.........追到天涯底都要分錢給我. 

做咩咁 cheap 同他攞錢, 我有分出錢買架張六合彩. 

 佢呀 !佢哈我 , 佢想喔錢.....


雪 - 2017.07.12



沒有留言:

發佈留言