2017年7月20日星期四

去深圳按邪骨


笑 ! 都要就住就住.

對住他,成日都要扮靚.  一點也不能放鬆. 

驚襯不起, 找個人見人愛男生好定找個肥仔好 !?

肥得來靚靚仔仔...講緊誰呀 !  講緊個個是你........唔好引我笑啦 !

我都有男朋友做咩係都要我去同你些男仔朋友一齊約會. 

佢無女朋友想我介紹女仔給他......才是真的.

咪搞啦! 上次介紹他給朋友點知我行開一陣去洗手間. 他竟然說要帶我男友去深圳按邪骨.

重給我朋友聽到告訴我, 叫我唔小心點留意男友行蹤.

今次重衰係我面前當笑話講.

......................

......................

.....................

講什麼笑話, 我怕瘀唔滯唔話你知.


2017.07.21



沒有留言:

發佈留言