2017年7月28日星期五

盜版賊仔~邊個是 ?


盜版賊仔 ~邊個是 ?


呀 ! 話唔好做賊仔,  個賊仔竟留言說  : 「盜已」.

然後, 他還說想攞返手稿就交贖金 「貓仔二隻」; 「金魚兩條」; 「雞扒一塊」; 「水瓜蠔仔烙一碟」.

咩人呀 !

攞了我本單行簿威脅, 我去那兒找「貓仔二隻」??

唔好玩俾返我先...俾住「水瓜蠔仔烙一碟」先, 好嗎 !?




材料 : 蠔仔十至十五元, 水瓜一條五元, 雞蛋兩只, 蔥一條, 粘米粉一飯碗加三匙生粉

做法 : 蠔仔用生粉或糖洗淨, 用滾薑水,飛水備用.  水瓜去皮切薄切細用幾粒蝦米加少量鹽炒
          熟.米粉一飯碗加三匙生粉放蛋雞打成滑糊狀, 如果稀度不足可加蛋或加水. 今晚家無多
          隻雞蛋, 所以我加熟水, 加鹽花,加少量糖 , 加蔥粒, 加煮熟蠔仔同米糊同搞.

          呀 ! 自創....還加了白糊椒碎及乾蕃莞茜碎.
          沒薯粉又改用粘米粉
          有時亂配是會有驚喜. 

         再將材料倒入鑊與水瓜一同快手攪均, 舖平成圓型煎好一面再返轉.  唔 ! 真係好吃.
         下次做要煎到個邊脆脆地就 very good la ....隻平鑊唔掂要買過隻新先煎得靚.

          工具是好重要的對烹調的我來說.  


          雪
          2017.07.28


 







沒有留言:

發佈留言