2018年10月31日星期三

又傻又大頭蝦




扮個鬼臉先同你說一聲 【 HAPPY HALLOWEEN】 



唔係講笑, 我好傻又大頭蝦. 早幾日手機不能上網.  以為, 距離太遠用不到WIFI , 回到房間就上不到網, 後來在街上也用不到手機...個接受就不停轉.  食晒我手機的電力.  

詳細不在這兒, 問題可能是我沒交電話費.  

所以, 這幾天也沒聲沒氣, 交完電話費好似接受到但有時又不太暢順. 

佢話點解有果凍吃又沒帶他出去, 問我同誰一起, 去了那兒. 

不帶佢去免他破費, 驚他不好意思要搶做東就唔好啦 ! 

今晚嘩鬼沒按門鈴啦 ! 有點失落有點不太習慣.  

節日我都是喜歡嘈聲, 笑聲.  

明天就到11月啦 !  點同我慶祝呀 ! 你無禮物我會嬲你.  

收禮物收到手軟但就是欠了孤寒友那一份, 追實他先不能輕易放過他. 

2018.10.31


沒有留言:

發佈留言