2018年12月19日星期三

咖啡延續




耶加雪夫




什麼原因....晚晚也在寫咖啡, 我又不是咖啡專家,  但這幾天沒飲咖啡個人好似未瞓醒, 暈暈地的.

也許, 是給他說得多, 講到這麼提神又有果香甜味道...考慮緊買不買返兩包.

但, 要買烘培咖啡豆, 沖時候是否一定要用咖啡機 !?  係咪按按個咖啡機加水就完成....?

唔識煲會影響質量,  豆豆放得耐會否變質, 香味變淡 !?

你先回答我以上問題, 了解消楚 !

我才決定是否去買一包給自已.

我都是頂眼瞓原因才開始飲咖啡.  真的, 想不到會咖啡毒, 而家你是否在導我加深毒引.  由即溶咖啡轉學飲咖啡豆  !?

而家眼瞓中但又不可去飲咖啡, 怕成晚眼光光.......

呆多一陣就跟你說晚安了 !


2018.12.18


沒有留言:

發佈留言