2018年12月29日星期六

幾年後都重可以追討的一餐飯



可憐被人屈話我爭某人一餐飯,  係都要我請吃飯. 

咁 ! 係就係有答應過在大陸同他吃餐飯但因公事失約了 ! 

幾年後都重可以追討...... ?

應允請他一個, 點解要我俾埋你和你男朋友份錢.  閨蜜做慣闆太, 叮囑她睇實我個荷包呀 !

一拿起個菜牌就令我 嘩然.... 嘩, 洗唔洗訂間咁費餐館. 

想點一個平自已吃都無選擇餘地........

都未出年尾花紅就一餐給她吃了我整個月午餐費. 

她真的老實不客氣. 

好在他男朋友沒時間來, 可慳返一個餐. 

話說係答應付費但真係沒想過吃咁貴.......

一於遲點去她家吃多兩餐精緻住家飯補償我今晚餐費. 

出左花紅也不能跟她說...費事她又黎屈多我餐大消費 .

都快新一年也未知有沒有花紅....雙薪應該有掛.


2018.12.28




沒有留言:

發佈留言