2018年12月27日星期四

FRIEND 同唔 FRIEND 分別



又問我幾時畢業, 又問我在那兒讀書, 又問我那一間學校 ?

他說:  [帶我去學行嗎 ] !

我即時想深一層這是什麼意思...然後, 我回他說 : [好淺唔岩你] .

你上網看看就得啦 ! 點擊了個  XXX  智庫百科給他看.  等他自已慢慢睇.

約他出來飲COFFEE 又話無時間又話好忙, 轉個頭又話要我帶他去上學.


擺明在耍我啦 ! 都不知他想點, 傾得好地地轉頭一野就閃走, 拜拜都無句.

真係想擺他張相出來給觀眾看看.

我都不知應怎樣給他回應 !?

最後,   集合幾個學校網址給他自已觀看. 好等他可以在網址上尋找到合適自已的學科.

連我讀緊什麼都未問就說要我帶他去學, 你話我係咪真的蠢到連他在求其找話題也搞不清.


平時係我好認真對他.....所以, 唉........

跟你又不同了, 因為我和你都鐘意講廢話又喜歡同你貼公仔.  辦公時忙傻都要同你玩一陣先.

里D 咪 先你真FRIEND 囉 !  你呀...話緊.  上緊班無撩我玩呀近排月尾又多假要趕工中.

放工後就可以玩....


2018.12.27





沒有留言:

發佈留言