2018年12月30日星期日

他還未捧上我想要的



 聖誕節都過了, 新年重有不多於48小時就來臨.  不送禮物又想怎樣罸我?

他好無賴呃了我送隻模型又話送我禮物先記帳.

幹麼, 近日個個都來要我請吃飯呀 ! 她同男朋友耍花槍, 失控就以食物填補愛情失落但都不應算在我頭上嗎 !

送禮物呀 ! 是不是...因為我平時在金錢不太懂得去計較?

唔可以這樣了 !

唔通, 他又想出一些古怪主意, 好等我由渴望變成失望, 再由谷底的失望後端來早早準備好驚喜嗎 !!

等了又等, 他還未捧上我想要的聖誕禮物  !! !

唔通在挑戰我忍耐力 ?

唔通要等到新年 ?

我都要學學老實不客氣, 問下或者他 一 時忙記了.

寫到這裡, 等一等未吃午飯, 好肚餓找些食物填填肚先. 

再晏點.......就餓到胃痛了. 



2018.12.30









沒有留言:

發佈留言