2018年12月7日星期五

意大利食物



男生話要請食意大利菜,  薄餅兩個人吃好飽想叫一個餅就打發我呀 !?

欠了點誠意......或者, 有好多野食呢 !


咁, 我只吃薄餅, 意大利粉.  其實, 我不太好意大利食物又多芝士又多CREAM , 巧肥的.  你看一看那些意大利人SIZE 就知啦  !




上面這個蟹肉意大利雲吞, 他說吃過很正.  放出來平反我說的只有薄餅同意粉.
12月重來吃生日飯 !? 唔係化.........

好笑....他說,  剛過都未足半月. 


哈....但我鐘意吃意大利火腿, 夾麵包夾紅茄子夾生菜夾桃也不錯. 

等我,  等我,  稍後私回你...更多一起食飯時照片.


2018.12.08











沒有留言:

發佈留言