2018年12月13日星期四

及實個男朋友



哼 ! 哼 ! 哼 !

近排有好多街街去, 要飛了男朋友約會.

我都不想, 年尾聖誕節及新年有很多朋友飛了回來, 飯局一個接一個.


推不到太多,  好朋友話見一面這麼困難嚒 !?

嘩 ! 又要同姨母表哥吃飯, 屋企又要搞冬至,

又要去化妝舞會...同學說搞新意恩 ?  唔知要不要穿睡衣呢  ?

公司聖誕節分錢吃火雞大餐爬地, 還沒有定好日期......唔知會否取消?


佢不知道我會這麼多節目, 我有時會扮宅在家, 扮在寫網誌.  試一試他有沒有乖乖.

有沒有自已去約會另一個女生 !?


哼, 俾我知道他作怪就有排家嘈屋閉了 !  咁似結了婚口吻......嘻嘻, 純粹誇大.

哈, 放心啦 ! 我量他也不感胡作非為,  去同女生吃飯, 攞了預先批准要不他就知道利害.


趕著外出去, 要及及佢.........


2018.12.13







沒有留言:

發佈留言