2018年12月15日星期六

不再胡亂花費




如果, 今晚中了六合彩就不用再為生活而擔憂.  

佢笑我, 笑我成日想中六合彩, 一定患了發錢寒病, 重要病情好嚴重. 

咁, 我又反問他 [你沒有買] ?  他說...他都有買, 重要期期去買.


其實, 我也不是追求物質, 只係唔想有情飲水飽, 成世做陪吃漢堡包背後的女人. 笑了 !


我突然間, 覺得自已好貪財, 好多夢想, 好多奢侈品想擁有. 


問一問自已, 這些年間最想要, 只不過是想買架車, 都沒本事. 

好失敗, 好氣餒, 買架車車都要等中六合彩   !?


算啦 ! 2018 年都是買不到車, 買隻錶給自已做聖誕及新年禮物。 笑...成都想買錶 !?


唉....又收到紅色炸蛋了 !

唉....又要破財啦 ! 


有時明知那些小擺設是不值錢東西, 就是想擁有一刻快樂而去買一些不實用東東.   唔淮自已再去胡亂花錢, 要儲錢去買一份真正想要物件.


沒有留言:

發佈留言