2018年12月4日星期二

俾人屈了一餐


講個秘密你知, 佢好衰亂傳短片.  傳些巧恐佈女人照給我. 

第一次看也給 [她] 嚇了一跳. 

嗱, 唔好再嚇我呀 ! 我驚惶失色, 睇了一次沒有再打開啦 

隔了一天又覺得幾得意, 我就有樣學樣用來嚇嚇朋友, 是無聊得滯亂咁傳.


今日, 傳了俾朋友, 給朋友罵了一餐, 差點嚇到她淚了 !

差點要黑我名單, 封鎖我咁滯. 

係啦 ! 係我錯了 !  我知錯啦....不應該傳些恐佈女人照給你.

⧭⧪⧫⧭⧬⧫⧪

[呀 ! 我想起了, 她一直都太小氣了吧 !]

[常常蝦我呀 ]!


⧪⧫⧬⧭⧬⧫⧪


找日請吃飯陪罪, 嚇完人又要冧返佢, 是不是犯賎呢. 

想吃什麼就話我知啦 !

係就趁月頭剛剛出糧, 月尾就無錢啦. 

俾人屈了一餐都是你害我的. 



2018.12.04









沒有留言:

發佈留言