2018年12月23日星期日

要留自已空間



我無扼人係真係好多節日約會, 一個接一個.

之前說的同現在說的有分別, 係呀 !係有好多朋友約會但我個人就得一個.

怎可以一日走幾場, 我都費是這麼頻頻撲撲.   支撐唔住順得哥情失嫂已.

睇場戲都要排到晚上十點分開場........ 佢罵我整天叫嚷.....累累累.

成日都沒精力, 成日都要他就的時間, 恃寵而驕.

罵我約好了.....隨時又會返口話病了, 又話要趕功課, 又話有外國朋友回來了.

總之, 藉口多多....

總之, 想點就點, 心情隨著天氣變化, 也隨著面部有沒有浮腫垢面出現而改變初衷.

多謝, 各方好友, 同學們包容我臨時缺席或者約極也無到的敝病.

好啦 ! 今日終於不用去應酬, 可以瞓到自然醒又可以網遊.

如果, 你悶就WHATSAPP 我啦 ! 今日有空同你聊啦 !

阿某君覆遲一點回覆也發我皮四.

你會否也在嬲我冷待你呀 !?


2018.12.23




沒有留言:

發佈留言