2019年6月14日星期五

人家談情關個警察什麼事 ?



今時今日大都市年輕人連假日都要用來示威.  我剛剛在地鐵站簽了個大名, 但不是用[林雪]名稱.

是用我的身份証上名字簽落去,  我打醒十二分精神睇清楚個簽名牌頭是反對 [逃犯送中]修改條例才簽下去.  幾驚簽錯名變成讚成一方. 

回到家, 好開心呀 ! 因為終星期五有兩天假期.

可以放鬆, 可休息, 又可以有時間在家八翻晒這幾天的抗爭政事, 更加可以去超市買些食物回家做實驗,  跟 YOU TUBE短片整花巧菜. 

可以做自已喜歡做事.  真的, 自由真係好好寶貴.
唔得, 這個星期要再抽些時間看小說, 尚欠一章節才完成一本.  再快快追多一本偵探小說.

這陣子可無煩惱 ? 你也不相信, 中國, 香港局勢咁亂.  還可有心情去夜街逛, 免得俾差佬逗.

笑....... 又在重溫又想起那個他.

以前, 也試過同他一齊時, 他俾警察盤問 : [做咩咁夜重係度遊盪].  他眼睛沒有馬上回答, 只是斜目配上情深地望著我, 他用眼神告訴那個警察說:   [你的存在是咗緊我倆在談情中].

那時候的我, 當然是企埋一邊當唔識佢, 費事俾警察盤問埋一份, 那個警察問長又問短後重叫他早點回家.

幾嬲呀 ! 人家談情關你這一個警察什麼事, 捧打鴛鴦, 幫阿媽叫阿仔快點回家. 


2019.06.14




沒有留言:

發佈留言