2019年6月9日星期日

反對修定逃犯條例


鋪天蓋地人潮集合一起來表示自已的意願,  我的意願呢 ! 看下就識字.  雖然, 我懶又怕熱又累沒有出去行, 唯有在這裡用個電腦按按鍵盤清楚表明我政治表態.


反對修定逃犯條例


反對原因 :

1.  沒有足夠咨詢, 應多點社會討論, 現在大草率了.
2.  本來就無例何必要改法例.
3.  中國受審判決, 他們有死刑 , 就這一點法律相差極大.
4.  中國各地法律跟香港法律差別在那裡, 我呢 ! 不清不楚.  你都應該唔知道...係嗎 !? 含糊不清
     就會驚嚇萬分.

所以, 政府想推就要花多點工作不是只一句 [是在必行, 沒得徹回 ] , 浸浸講完都可以不算數, 學下人地反口啦 ! 應以人民利益為依歸才是一個負責任政府.


其實, 我有想過要出一分腳力, 除了上面說原因也因為昨晚吃過大陸制糭子後就排毒了好幾次. 一早都話唔吃啦 (又話要試地獄料理) .  俾他害死...

我真係不方便離開居企走入人群,  怕找不到洗手間排便💩💩💩.....醜死人啦 !

講里D 野............

其實, 今早我也想過在家窗外懸掛一條獅子山一樣的BANNER, 一定好爆.
但是我又驚又怕, 怕條BANNER上電視 .  驚有差人上門話我亂港.

今日這麼多人出來,  林鄭政府應該不會不明白市民大眾心聲 ? 只怕是她會在心內默念, [ 我睇不到, 我聽不見].

那唯有希望習大大睇到電視啦 !

對不起, 我只可以在這吃吃花生.

也感謝, 今日上街遊行的你們, 辛苦了, 加油呀 !?


“反對修訂逃犯條例遊行”的图片搜索结果相关图片


2019.06.09

沒有留言:

發佈留言