2019年6月29日星期六

想嘆冷氣同上網




我認, 我認係好鐘意食炸物, 天婦蘿也是很喜愛食物之一,  其實這種食物不難做去日本公司買包粉就弄到了. 

今日不是在說天婦蘿, 不是說炸南瓜及炸蕃薯.  係因為他說請我吃日式晚飯, 我就想到了這款食物.  同他吃晚飯有點煩, 人家重吃緊涼粉當飲涼茶, 來降火. 

都說好了這晚不出外, 我不可言而無信. 我不可對自已食言. 

好熱呀 ! 不想外出....今日無午睡而家已經好眼瞓. 

你知啦 !  女生出外要執齊晒眼、耳、鼻劃埋面要花一兩個小時, 又要洗頭又要吹頭. 加上我是
[MEMORE] , [MEMORE] 之人.又 要熨靚件衫才出門.

你過來俾你痴一餐,  我同你吃小丸子一丁麵算啦 ! 包埋甜品又點話. 

但不淮一直吐苦水, 不想聽你的煩惱事, 又要開解他唔通 ?

佢話,  係我問題, 係我成日隱居沒出外, 專登來帶我出去........玩.

遲點再約.  而家只想嘆冷氣同上網. 


2019.06.29




沒有留言:

發佈留言