2019年6月20日星期四

百物看今世界



今日攞了日假, 約了朋友在紅磡附近酒樓吃中午飯,  可能太耐無見.  一傾就忘了時間.
約好了他在火車站等, 看看手機已過了五分鐘還....快點埋單要走啦.  急急忙忙召待應結帳.

俾了張信用結帳但名都未簽, 話走就走.  再去到車公廟站才隱匿記得未取回張卡.  俾他罵, 叫我掛返張老人卡上身.  我一感多言要他陪我返轉頭取卡.

SORRY AR , SORRY AR ,  要灑冧......

之後, 咪又要再坐火車去車公廟站, 要陪他看大英博物館藏品展.  好得人驚黑漆漆展館又放了200萬年前出土文物. 我是不懂得欣賞, 純粹陪情人去看.


嘩 ! 點解有這些掃描貼紙, 真係畫得幾咁靚, 要貼一張紙証明是真的到此一遊. 在館內我無影相. 


 之後了去鄰館 !

 嘩然 ....好靚戲服, 睇到香港粵劇明星舊報紙, 名伶閃爍華麗行頭, 頭飾, 腰帶. 戲服, 真係好漂亮人工刺繡, 人手釘膠珠片.  造型雅致頭飾, 還有衣箱, 化裝桌, 竹制微型戲棚.  真係好岩長者及喜歡懷舊的人去看.....然而, 年輕人也可好好感受二十世紀初香港粵劇的發展蓬勃. 



這套頭飾原屬是秦小梨女士, 是以湖水藍石鑲嵌而成, 在舞台燈光下, 幻化出光彩奪目生輝.   


走時候遇見到很多公公同婆婆去參觀, 另一個館 [百物看今世界] 就勁多小朋友. 
離開香港文化博物館時還可以拍攝到這一幅藍天白雲, 水天一色美景.  




離開香港文件博物館時還可以拍攝到這一幅藍天白雲, 水天一色美景.  

2019.06.20

沒有留言:

發佈留言