2019年6月6日星期四

肚餓都唔食大陸糉



今晚沒有吃飯. 因為單一個菜蒸魚仔, 過時又焗了廿分鐘[梅晒鞋口].  吃了幾口沒法啃下去.

本來的我就是這樣, 弄得差少少都會浪費食物.

平時, 幸好有他在身邊做我的人肉垃圾桶.

都怪自已太專注去完成一件事,  明知道蒸魚就是不能過火.  也不理不肯停下手來.....

今晚晚飯.........

咬了一塊麵包, 一個橙橙, 現在好肚餓呀 !

你幾時到呀 !

我未食飯又唔想吃雪櫃的大陸人包糭, 誠情難卻無奈地從千里外帶它回家.

係咪好衰呀 ! 人家專登選隻龍舟咁大隻糭給我.

我就不領情驚嚇地說往年隻糉打開綠色的.  笑....同事話新鮮竹葉所以綠色,

我就話是營光劑. 同事話已吃了...我問她打開有無綠色......

有呀 ! 重有冬姑同乾貝.  真晒料.

而家想頭痛緊點安置那四隻糭.

而家肚餓緊坐專人外賣. 

哎呀  ! 到啦 ! 就講就到.



2019.06.07

沒有留言:

發佈留言