2019年6月18日星期二

寫阿雪的笑話



嗱 ! 嗱 ! 嗱 ! 咪黑面呀 ? 早瞓一晚咁多, 因筋疲力竭地倒在床上馬上就入眠,  陪少一晚就想發爛呀 !?

這麼緊張時刻, 好難寫到笑話出來,  等我睇多兩本小說參考有什麼情形好好笑.

喂 , 叫你寫笑話做咩看偵探小說,

我家中無笑話小說呀 !

憑空想像笑話是好有難度. 

我只懂寫寫自已蝦轆, 寫自己瘀事.  話說有日在街遇上舊公司的接待員姐姐.  她叫停我問我好嗎 ! 寒酸了幾句, 都估到好是舊同事但還是想不起她的名字.

她問我老板好嗎 ! 我話返了大陸住啦 ! 俾老婆喔晒些錢離埋婚了. 

她說:  [ 有兩個仔, 都離了婚] ?

敝啦 !  搞錯了公司老闆. 

好尷尬俾她知道我唔記得她.

完全是將她忘得一乾二淨.  急急忙忙掛個電話給好同事問問她, 她叫什麼名字.

呀 ! 幸好, 她都同我一樣忘記了. 

他聽完笑說 :  [ 兩年不見我就可以離開我魔掌] , 他說到時阿雪一定不能夠認得他了.

 

 

沒有留言:

發佈留言