2019年6月19日星期三

她存在的魔心



又設定什麼遊戲給我玩呀 ! 

他喜歡的速龍公仔, 戰夾機械人要俾進行滅門血案, 她存在的魔心. 

講咩呀 ! 講講姐...點感呀 !

佢話不回答就不幫我過關, 唔幫我一齊玩. 

佢教緊我認識他的玩具....

他問 : [識不識, 懂不懂, 記唔記得]. 

她就:  [唔  !唔記得]!

暗笑, 終有一日將會將他那些公仔擺上網放售進行大清洗, 女朋友等錢洗呀 .

想想好啦 ! 分手都有份呀 !

毀滅他的致愛大行動. 

因為, 居企無位呀 ! 好煩惱中. 

又唔俾租擺下多D , 擺下又多D ... 要重新列入考慮條件之一. 

他會常常翻出來看, 少一隻細都會發現.  那年將一雙細速龍公仔送給孩子.  罵我罵到而家又話好在在地攤能尋覓翻一模一樣的一隻, 要不二十年後也會恕恨我. 

無變, 戰夾機械人尚在無送給人.  真爸爸敝..........


2019.06.19






沒有留言:

發佈留言