2019年7月6日星期六

星期六一天



今日又給他約了去看早場, 入場時候打瞌睡了兩分鐘. 

喂...........你有無搞錯呀 !  晨早流流就眼瞓, 重要睇猛片時打瞌睡.

昨晚....半睡半醒, 又偷偷地睇手機, 遊網路. 

真架,  睡魔急CALL 趁剛開場前快速充兩格.  本來想看完片就回家大覺瞓. 

又收到同事來電約交收.  唯有頂住眼瞓出一出金鐘.   

唔洗問都知我和他去看蜘蛛俠啦 !  幾好看, 又緊張.  劇情也見編劇功力有令人意想不到效果. 

我不在這兒劇透, 免得有人未看就知劇情而沒趣. 

吩咐他幫忙去上貨, 買些水果回家等我. 

笑了 ! 見到他留言說幫我補充翻時興隆蝦片, 蜜汁豬肉乾, 一丁麵, 米粉, 盒裝粟米粒.


回家後, 見他:
他開行冷氣關了窗睇多套片, 吃晒我的桃蝦多同餅乾......因我沒陪他去吃飯.

下午.....我咪在補眠. 

剛瞓醒 寫於 5 :00PM


2019.07.06



沒有留言:

發佈留言