2019年7月29日星期一

唔等我佢食飯先





叔叔你今年幾多歲, 叔叔你點解成日轉工, 無一份隱定工作 ?  叔叔年輕時愛人不愛他.

愛了一個大叔........

現在他要找一個年紀十六歲的, 像當年的一個她. 

完滿一個心中死結. 

叔叔, 是大話叔叔.  講野無句真. 

幾廿歲人重想找個十六又無萬千家財, 又無黃金屋.  有個不離不棄的長髮大嫂就別這麼多心啦. 

大叔話約了大嫂同我一起吃飯. 



唔得呀 ! 趕住回家做飯俾某人,. 

笑 ! 佢識自已叫外賣, 叫麥當當食剩個吉盒同汽水紙杯.

垃圾都唔掉呀 !  走廊唔會有人捉你架 !



早知, 我同叔叔去吃好野啦 ! 趕回家有人竟然食到飽晒.  我自已搞到無飯食. 

唯有落街吃大快活. 


唔好叫我買卡樂 B 薯片呀 ! 嬲緊你唔等我食飯.


2019.07.29





沒有留言:

發佈留言