2019年7月7日星期日

以後每月都要見見面面.


日記 :  2019年6月30日
這天重點,  是我們在6月30日約定以後每月都要見見面面.


我要補寫一頁日記, 明明是6月30日,  自己斷估寫7月6日.  係咪真退化了...腦袋好渾渾噩噩記憶. 要是再過多五十年就一定什麼也忘記.

近日, 多了同閨蜜們約會,   HONEY 見到次次也由我簽信用咭就苦口婆心, 叫我食完飯要同朋友收錢咪充闊佬呀 !

佢話我, 整天在埋怒又想辭職兼想去旅遊嘆一陣子世界, 成天想著去韓國某名店吃韓燒, 問你這個月光族無錢怎樣去裸辭呀 !

睇睇新聞也知生活民生百物騰貴, 在安記吃麵時吃旁人說豬肉價就嚇壞人, 通帳極驚人.
之後,  重叮囑我要儲多點錢啦....話找日要和我去開去獅子銀行開聯名戶口儲錢.

咿咿, 哦哦...原來他有留意這些!

笑著回應........某人請了我好幾餐啦 ! 但一班人一齊我通常也不會執意去結帳, 通常銀包無現金才說要簽咭對脱現金來用, 順便攞些CASH DOLLAR 的微著數.

叫他不用擔心, 無人會主動幫人結帳, AA制自細就慣了.

吃完紅豆糕又手癢癢想買罐椰醬整底放雪櫃.


2019.07.06



沒有留言:

發佈留言