2019年7月14日星期日

做頭髮



今日去了做頭髮, 為頭髮加油.  電話無電叫髮型師遞本雜誌來看看 . 他很識趣馬上借我蘋果充電線.  每次做頭髮也要等很耐, 也要預花上一兩個小時也在所難免.

今日遇上一個美艷嬌娃出到口說要趕時間, 要求正幫我吹頭髮型師先幫她夾曲做大卷髮.

諸多要求又話要先吹直再夾曲, 又話趕時間.

他說:  [要等做完我, 才幫她整髮].

她氣沖沖說:  [算啦, 現在這樣子吹乾拉直也可以, 趕時間要走先].

真係好離譜, 得你趕時間咩, 點解要佔用屬於我時間...心想著.  幸好, 他懂得直接拒絕她.

她走了之後, 他說 : [好呀 ! 夾一頭曲髮起碼要花 45分鐘, 又要點又要那.  星期日最多客阻住晒].

我說:  [如果, 你幫她整先, 要我多等45 分鐘, 那我一定發爛乍] .

沾沾自喜, 笑了 !   以前有個髮型師卻主動要為我夾曲髮, 但他又不怕煩又不怕其他客人等得耐.  可惜, 不知他現在轉到那兒工作呢.

 放心啦 ! 我不會隨便轉換髮型師.....想想舊事也快樂了.

本來想寫食譜但他叫我不要太辛苦,

他說: [ 隨便寫及時行樂, 你做到就做不要專為他揮筆寫長篇] .

我有時間才寫食譜, 今日未得閑煮呀 !


2019.07.14












沒有留言:

發佈留言