2019年7月5日星期五

一個見多識講好友


係呀 ! 同他一齊時候真係好快樂.

他好似識魔法一樣, 明明有點不如意又旁徨不安. 但經他講解由他指引而將頭上黑雲景象, 幻變充滿挑戰. 有歷險路程. 每一次到達目的地而充滿快樂.

其實, 我記得那一次太快樂, 而家唔怕話你知, 我將你介紹了給好友認識. 她很是羨慕又唔低得我有你這一個絕世好友, 有一個見多識講好朋友.

得啦 ! 知啦 !

再俾多次將照片和聯絡電話我.

會補回那次未送你的, 欠你好幾年的...... 咩咩咩, 唔好講出來呀 !

是我倆秘密呀  !


太多知我會好麻煩的.

你明啦 !

我得閑先WHATSAPP 你, 差點唔見咗佢個電話, 嚇死我幾驚唔見咗佢. 

隱陣點要找本記事簿寫返低所有朋友聯系電話.

重有呢 ! 如果我耐沒找你們, 你地自已多來找我呀 !



2019.07.05


沒有留言:

發佈留言