2019年7月10日星期三

OK 手勢

“OK”的图片搜索结果






咩 OK 呀 ! 唔知呀 !  每當他叮囑我時候, 我也會給他解單一個OK 圖案.  問得多唔識都要扮識.

唔 ! 知啦 ! 我唔會亂買野. 

但家中微波焗爐壞了呀 ! 想買個 [樂咩牌] 蒸焗爐 ~~~

嘻嘻, 無焗爐用無得焗薄餅又唔可以玩麵粉整蛋糕.  這件事說起來不可不買, 又要花幾千元. 荷包好痛痛. 

今晚, 講個笑話先 :

細個時候, 好多人問我這生欠缺了什麼  ?  我正在思考時候....欠糖糖, 欠玩具.....

媽媽 就會話:  [她五行欠打呀] !

人大了.....如果有人問你這生欠什麼  ? 

她說:  [五行欠丙呀 ]!

笑話說完了 ! 你呢 !? 究竟欠什麼呀 !

我就話: [她五行欠水] ;[她五行欠木] ;[她五行欠金];[她五行欠火];[她五行欠土] .

唔知有無同我一樣間中會亂噏; 或者只有網上同路人才會明白我 ~~~那有這麼多故事. 




2019.07.10





沒有留言:

發佈留言