2019年7月2日星期二

突然間好想變做 [好E]




我突然間好想變做 [好E] ;  我想去日本玩同浸溫泉.

睇住個預告片就同他撒嬌說要變做[好E]....

他笑了 ! 但無表示, 擺出一個無可奈何樣子, 因為他很清楚我想講什麼.

開到聲想去日本, 都沒來有反應,  收朋友旅行手信就收得多. 

我話想去日本吃 A5 肥牛.

他說全部脂肪多不好吃的. 

對呀 !  我個有錢同學請我們 BBQ 時吃過了 ! 一烤起就俾我咬第一啖, 好不識趣的我, 吐也吐不切, 成口肥膏, 吞落肚一定俾舊A5 毒死. 

有時候人太直都不知是好是壞, 不過自細就給父母寵愛, 給同伴好姊妹寵壞, 我的專橫野蠻都是她們錫給我的. 

而家又給身邊男伴寵愛有加, 在他面前可以做一個最真自已. 

沒有吹牛的, 也不是幻想出來虛假的情況. 補正不是幻想空間. 

明明一開始就是幻想自已變成[好E]. 

想去日本吃桃子, 吃哈溫室蜜瓜, 吃士多啤梨, 吃最愛 SASHIMI . 

想好耐啦 ! 幾時同我去呀肥仔. 


沒有留言:

發佈留言