2019年7月11日星期四

整甜品需時





只是在網誌上講一講, 我那會在星期一至五去做很多成份組成的甜品, 又要買紅豆又要煲又要焗.  溶糖又要滾熱又要等放涼, 雪凍後才完成.  所以要想看甜品食譜及制成品, 真係要等岩時間才會去做.

平時返工真係很辛苦, 回到家個人都散晒無力, 睇一陣 晚間時段電視. 晏點最重要就是要上來玩.  試問這般那有心情去做甜的.

那麼, 今晚說什麼好呢  !?

你無來同我傾密計就無野好講, 圖就造了但好似唔係幾正 !?

本來想砌張黑白圖片但又好似跟原圖不太相對襯.  哈哈 ! 是但在整出來, 我鐘意個學生男仔同學生女仔好可愛.  希望你喜歡啦 !

你呀 ! 唔可以太高要求, 因為我不是平面設計師, 也沒有藝術家天份.  所以, 係這樣有點孩子劃畫的感覺. 

哈哈 ! 他應該不會嫌棄掛 !

如果, 有人某人點菜想吃甜品, 就早點通知我早點準備材料.


2019.07.11






沒有留言:

發佈留言