2019年7月30日星期二

撕裂了我隻耳仔



有兩條友仔好烏蠅一樣, 不停地將些新聞從新講一次, 播完又播, 講完又講.  好喃嘸師傅一樣.

我有睇新聞亦都有上FACEBOOK.  讀好多, 睇片睇到眼痛啦.

專心開緊工時候, 文件多到似座山, 你兩條友就得閑到係度吹水, 嘈到你個頭都痛, 搞到我分晒心做錯了野. 

嬲得滯呢 ! 真係想爆燥媽差佢, 將祖父, 祖母都叫埋出來. 

但又要強迫自已保持忍耐力,  無奈也要借一借自已這個平台發洩一下. 

明天返工又唔知他們會有什麼議題. 

一陣又話黃色頭盔好貴又知什麼牌子, 一大堆人名, 佢又講咩, 她又說什麼.  唔知道還以為他是專欄分析主播.

我想塞實隻耳仔擋住他的隔幾個位煩音. 

撕裂呀 ! 就來撕裂了我隻耳仔.


我想靜一靜呀 !


2019.07.30











沒有留言:

發佈留言