2019年7月12日星期五

不好吃隔夜食物就最是安全



因為我覺得不是這麼簡單, 想你不只是吃錯食物而搞肚子. 

妳成日亂食野, 又不停將食物倒落肚, 剛吃飽飽意粉又吃水果又吃雪糕, 怎不會出問題. 

可能你早排減肥常常忍口不吃食物, 而家有少少減磅成績又大吃大渴. 

定個胃一時間未適應到.  是不是在胃痛中呀 ?

話妳知啦 ! 有時候出外吃飯時要小心, 別掛著看手機就不停一口又一口將飯餸擺進口.  今日在茶餐廳吃蒸排骨飯, 竟然給我一碟生豬肉.  幸好, 我吃飯時會關手機好專心享受桌前美食.   

食豬已經好駁命重要俾碟生豬肉, 水準要保持廚房大佬. 難得我常常惠顧你間細店.

也許, 現時天氣熱, 食物要儲放好否則很易生出細菌病毒.  湯水想留過夜翻滾後放涼再入雪櫃. 記住同家中媽媽講, 不好吃隔夜食物就最是安全.

幫你假設了這麼多的可能性也於事無補, 我建議你盡快去見醫生. 

食藥會快點好; 點解成日會肚痛..........

而家餓就食塊梳打餅或者叫媽媽煲些白粥給你吃啦. 

其實, 我自已腸胃也很差久久就肚子痛, 真的有點同病相憐感覺.   

祝妳早日痊癒, 無肚痛無病病, 身體安康, 大吉大利.


2019.07.12






沒有留言:

發佈留言