2019年7月13日星期六

在網上為他留下筆跡



要掩著個嘴先笑, 吓 ! 咩呀 ! 你早兩日又係肚痛.

問我點解知佢肚痛, 專登寫篇文影射他,  我點知你在肚痛呀 ! ? 你又無告知我, 我又沒有問過你.

我真係有個朋友近排常常無原無故肚痛,  呀 ! 昨日寫漏了M 痛.

如果, 有寫出來, 他就不會對號入座而想多了.

點呀 !  好翻未呀 !?

原來他早在昨日睇了我篇網誌 , 應該有晒預防肚痛方法.  夏天不要貪口爽而常常吃凍品呀 ! 這一篇專登為你而寫, 當補翻給你免得又話在網誌上沒有幫你遺下筆跡.

笑......見到他真的想大聲笑著說.

肚痛咪好囉, 可以乖乖地留在家休息, 寶寶乖, 不要走出家門現在街上危機四伏.

綑在家就乖乖看書, 乖乖地陪我玩, 但希望你不用整天要霸住個厠所.

哈哈, 一陣又嬲又話我嘴咒緊他.

寫篇網誌跟好友互動一吓.

其實, 近日有好幾晚也出現夢魘, 是有些恐懼又不噤再說出來.  現在有他在這陪著笑, 也可以笑得開懷多點, 忘記那些自已嚇自己夢.


2019.07.13


沒有留言:

發佈留言