2019年7月20日星期六

出街定唔出街



係...係咪買雪糕上來呀 !?

天氣是好熱, 好呀 ! 買來雪糕可降溫 !

今日不用上班,  笑了 ! 已在過了的15及 16 號偷懶了.   尚有十幾日年假可以俾我去偷懶, 八月會再放多兩, 三日.  但暫時未有遊計劃叫他去台灣.  他又沒覆實我.  我不嬲紅色就放假架啦.

一提放假就會好開心, 假日又怎會不笑逐顏開.  無壓力...不用為追趕工作而累透身心了.

明天, 要不要入書展看看, 不過家尚有小說未看完.



好了 ! 真的怕負了他厚愛,  這麼耐還未看完晒那些精彩愛情小說.

笑了 !

我已看了幾本偵探小說, 現在仍要努力中.


有小說陪又怎會無聊呢 ! 一日二十四小時真係不足夠, 現在想與夢中情人見面時間也迫於無奈地減少了. 

如果, 你明天肯定在會展.  如果, 有折頭俾我.  我就過來找你啦 ! 但驚有遊行...出街定唔出街 !? 係未定.......

問了幾次又神神秘秘未答覆我.  有人可能都想著偷懶, 想嘆返一日呢.


2019.07.20







沒有留言:

發佈留言