2019年7月19日星期五

因為貪得意




因為貪得意, 所以養了隻貓......不是呀 !

因為貪得意,  所以跟他開始交往..........是呀 !

因為貪得意,  所以要買件性感泳衣.

因為貪得意,  所以要去學潛浮, 再學潛水.

因為貪得意,  所以扎兩條辮仔.

因為貪得意,  破壞他的傑作.

因為貪得意, 做了一些自已平時不做事, 因為貪得意整估朋友而激嬲了人.

好多一時沖動都是貪得意延續動態, 有時候可滿足到自已一時貪得意而不顧後果, 何樂而不為.

不過貪得意還貪得意, 要負得起責任才好幹.  不然到時候為一個貪得意而負上沉重代價.

我不是貪得意才嚷著要買個蒸, 焗, 烤爐.   因為這是我最愛的玩具.

希望, 你明白這不是貪得意表現, 它對我好重要雖然不會日日開爐煮飯.

嗱, 講到咁.  他都投降了 !

他說會資肋我去實現這個短期目標.   買到它一定好得意, 一定好好玩.

第一件事要蒸雲朵曼頭.  有無覺得我這一頁寫得好得意呀 !?


2019.07.19


沒有留言:

發佈留言