2019年7月27日星期六

監視住他手行為




佢話叫我自已約朋友去玩不用陪他留在家, 陪他自閉, 陪他在雪屋企坐監.

坐監坐得他咁開心, 日日隱居在這又有人供應兩餐.  重有勁凍冷氣嘆三餸飯供應. 

寫出來網友也當我在說笑. 

他無聊了一整個下午, 在床下底摷了些舊漫畫, 舊小說還有我們的兒時舊相簿給他打發時間.


放心啦 ! 我這兒是一個荒蕪小島平時好太平, 出街去SHOPPING 應沒問題. 

他又無做壞事, 出去遊過行無人會拉佢架, 別要在扮驚恐啦. 住元朗的人才要驚. 

算啦 ! 由得在這孤島暫住幾天順便可以監視住他手行為.


返正, 我又有假我也想找人陪. 
喂 ! 不如...今晚由你操鑊剷, 煮餐住家飯俾我吃.  俾些材料你去發揮.

1. 菜心
2.  雞扒
3.  廣島蚝
4.  蕃茄
5.  蛋
6.  辣召
7. 麵包
9. 薯仔
10. 冬菇
11.  馬友

睇睇他整到些什麼出來,  以上是雪櫃存貨.  笑, 如果他唔肯整就出街吃.  一定由他結帳.

星期六留在家的一天. 


2019.07.27

沒有留言:

發佈留言